þriðjudagur, ágúst 28, 2007

Screaming Masterpiece Odin's Raven Magic Exerpt

***** Screaming Masterpiece, a movie everybody who loves Icelandic music must have seen.
***** Odin's Raven Magic:Maybe the best concert I ever visited (a present for myself on my birthday).
http://www.youtube.com/watch?v=hrmaTFTnsVY

More info @ www.screamingmasterpiece.com

1 ummæli:

aimee sagði...

hee wim, bedankt voor het berichtje op mijn blog. ik ken het verhaal van 'J.J.' helemaal niet, maar het klinkt wel erg mooi... ik zou er eerst een strip van kunnen maken en dan een animatiefilm, want een echte FILM moet je met een studio aanpakken - en voor ik een studio heb, dat duurt nog even. een strip echter kan wel. ik zal er eens over nadenken. je post komt ook precies op tijd uit de lucht vallen, omdat ik momenteel met geen echt groot project bezig ben en iets zocht om me op te storten. bedankt! je hoort t van me,

groetjes

aimee

aimeetv.blogspot.com